MobilePhone – stacjonarka w komórce
Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego (stacjonarnego) włączonego do centrali Slican.
Telefon stacjonarny to telefon „na biurku” systemowy, analogowy lub VoIP. Telefon mobilny, czyli MobilePhone jest numerem przypisanym w konfiguracji centrali do telefonu stacjonarnego.
Kto może z niego korzystać?
- pracownicy mobilni – zarówno okazjonalnie pracujący poza biurem, jak i przedstawiciele handlowi regularnie pracujący w terenie – telefony komórkowe mogą być telefonami równoległymi „pracującymi” w czasie kiedy pracownicy są poza biurem tak jak telefony stacjonarne, stojące na biurku
- firmy pracujące w systemie „home working” – dowolny telefon domowy współpracownika może być elementem sieci MobilePhone
- wszyscy, którym doskwiera brak łączności w trakcie przemieszczania się po halach, magazynach itp. a nie dysponują systemem DECT – telefon komórkowy może pracować jako element sieci Slican MobilePhone
Jak w praktyce działa MobilePhone?
PRZYKŁAD 1 – Osoba wybierająca numer użytkownika (nieważne czy z miasta, czy też wewnętrznie) MobliePhone spowoduje dzwonienie:
- Telefonu stacjonarnego, a następnie telefonu mobilnego. Czas, po jakim dojdzie do rozdzwonienia telefonu mobilnego, może być ustawiany.
- Tylko telefonu mobilnego.
PRZYKŁAD 2 – Użytkownik usługi MobilePhone może:
- Rozmowę odebraną na telefonie mobilnym a pochodzącą z centrali przekazać ją na inny numer w centrali.
- Zadzwonić do centrali. W tym momencie otrzymuje uprawnienia i numer jak dla telefonu stacjonarnego
W powyższych przypadkach centrala wie o rozmowie telefonu mobilnego – wtedy każdy dzwoniący na numer telefonu stacjonarnego usłyszy sygnał zajętości.
Więcej na ten temat i kontakt ze specjalistą znajdziesz tutaj https://uslugiinformatycze.zetorzeszow.pl/praca-zdalna/
Materiał pochodzi z https://pubwiki.slican.pl/index.php/MobilePhone