Projekty realizowane ze środków UE

E-commerce

e commerce baner
Platforma e-commerce – zbudowana na zweryfikowanych doświadczeniach
Analizując wiele zrealizowanych projektów dedykowanych e-sklepów i platform B2B, które rozwiązały konkretne problemy klientów oraz urzeczywistniły ich wizje i pomysły zbudowaliśmy wielofunkcjonalną platformę e-commerce.
Jej podstawową zaletą jest możliwość prostego skalowania e-biznesu np. przejścia z obsługi klientów B2C do obsługi klientów B2B i na odwrót. Tworzenia własnego wyspecjalizowanego rynku, gdzie stajemy się operatorem platformy (e-rynku) dostarczającym skuteczny mechanizm zarządzania sprzedażą, realizacjami zamówień i sprawną komunikacją pomiędzy sprzedającymi a kupującymi.
Trzy poziomy pracy platformy
Każdy poziom uruchomienia platformy obejmuje personalizację, parametryzację i konfigurację oraz wdrożenie w sprawnym procesie warsztatowym z udziałem klienta. Na każdym etapie pracy klient ma możliwość bieżącej kontroli postępu prac i ich weryfikacji.
e-sklep_icon
E-sklep
Jeżeli chcesz rozpocząć działalność i budować silną markę oraz gromadzić wokół niej lojalnych klientów, którzy staną się jej ambasadorami.


Integracja z BaseLinker
Role i uprawnienia
Płatności online
Kurierzy i paczkomaty
Wersja mobilna
Uruchomienie do 2 tygodni
platforma_b2b_icon
Platforma B2B
Jeżeli chcesz Twoim obecnym kontrahentom uprościć skomplikowany proces zakupu oraz móc skutecznie ich obsługiwać w sposób indywidualny zapisany w umowie lub realizowanym kontrakcie.
Wiele magazynów
Indywidualne cenniki
Faktury i rachunki
Limit kupiecki
Integracja z ERP
Uruchomienie do 8 tygodni
marketplace_icon
Marketplace
Jeżeli Twój e-biznes szybko się skaluje, a mimo to klienci nadal potrzebują dostępu do szerszej oferty, której już nie jesteś w stanie dostarczyć na odpowiednim poziomie.

Panel sprzedawcy
Panel kupującego
Konfigurator oferty
Integracje magazynów
Integracja z ERP
Uruchomienie do 12 tygodni
Skontaktuj się z nami
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.
strzałka

Comarch ERP Optima

Oprogramowanie stworzone dla małych i średnich firm praktycznie z każdej branży. Dzięki budowie modułowej dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.), jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych na podkarpaciu.

Logo_ERP_Optima-S

Więcej informaji o systemie znajdziesz tutaj>>

Integracje

WMS i Logistyka >>

optima-baselinker
optima-presta-magento
optima-shop

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL to rozbudowany funkcjonalnie system do zarządzania przedsiębiorstwem o elastycznej budowie modułowej. Optymalna konfiguracja i ilość modułów dobierana jest na podstawie wnikliwej analizy potrzeb i specyfiki funkcjonowania firmy.

Comarch ERP XL_240

Więcej informaji o systemie znajdziesz tutaj>>

Integracje

WMS i Logistyka >>
MES i APS >>

xl-baselinker

enova365

enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy. Łączy całą firmę, analizuje dane i usprawnia pracę kadr, księgowości, sprzedaży czy magazynu.

logo enova365

Więcej informaji o systemie znajdziesz tutaj>>

enova365-baselinker
Skontaktuj się z nami
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 689
tel.: 17 78 01 644
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Lublin
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9A
tel.: 81 50 65 151
e-mail: lublin@zetorzeszow.pl
www: lublin.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow