Cerkamed

Integracja platformy B2B z Comarch ERP XL – usprawnienie i zautomatyzowanie procesu obsługi zamówień hurtowych.

RealizacjaPlatforma B2B
BranżaMedycyna

CERKAMED

Firma CERKAMED działa na polskim rynku stomatologicznym od 2000 roku. Produkuje wyroby medyczne dla stomatologii (stomatologia i endodoncja). Najbardziej rozpoznawalne produkty firmy to m.in. CHLORAXID, ENDO-PREP CREAM, BLUE ETCH, ALUSTAT. Firma dostarcza produkty najwyższej jakości do precyzyjnej pracy, zapewniając dokładność i gwarancję niezawodności przez wiele lat. Produkty Cerkamed zostały już niejednokrotnie docenione przez najbardziej doświadczonych lekarzy. Potwierdzają to również liczne certyfikaty i nagrody.

Obecnie w ofercie Cerkamedu jest 150 produktów spełniających europejskie i międzynarodowe normy jakości, które trafiają na 70 zagranicznych rynków.

Cel projektu

  • Zmniejszenie kosztu obsługi klienta przy jednoczesnym wzroście poziomu zamówień
  • Wdrożenie platformy B2B i jej integracja z Comarch ERP XL

Problemy klienta

  • Czas związany z procesem składania zamówień,
  • Ograniczony lub czasochłonny wgląd w historię zamówień,
  • Ograniczenia składania zamówień, związane z ograniczeniami,
  • Ograniczony dostęp do dokumentów zamówienia, podczas dni wolnych od pracy,
  • Brak automatyzacji procesu zamówienia,
  • Ograniczona wiedza o zamówieniach klienta za „starsze” zamówienia,
  • Zwiększone ryzyko pomyłki przy większej ilości zamówienia,
  • Obciążenie pracowników ciągłą analizą, sprawdzaniem stanów magazynowych, oraz danych klientów, do których wysyłany jest towar.

Rozwiązanie

Analizując potrzeby i wymagania klienta, stworzono platformę B2B, której głównym celem była usprawnienie procesu sprzedaży produktów. Dzięki połączeniu z oprogramowaniem Comarch ERP XL możliwe było stworzenie intuicyjnego i spójnego systemu usuwającego dotychczasowe problemy klienta. Dzięki integracji klient ma pełną kontrolę nad danym produktem jego stanem ilościowym, zamówieniami, jaki i procesem logistyczno-magazynowym. Dodatkowo do każdego zamówienia automatycznie generowane są dokumenty np. zamówienia sprzedaży czy faktury.

Istotą całego wdrożonego rozwiązania, jest właśnie automatyzacja zamówień hurtowych. Klient drogą e-mailową informowany jest o zamówieniu z potwierdzeniem zakupu danego towaru. Oferta i możliwość zamawiania jest dostępna 24/7/365.

Osiągnięto

  • Zmniejszenie kosztu obsługi klienta
  • Integracja z systemem Comarch ERP XL
  • Skuteczne zarządzanie informacjami o towarach, cenach i stanach magazynowych
  • Szybki dostęp do danych zamówienia o każdej porze
  • Automatyzacja procesu zamawiania produktu
  • Automatyczne generowanie faktur sprzedażowych
  • Zwiększenie nadzoru procesów zachodzących w firmie
  • Usprawnienie kontaktu z klientem hurtowym
  • Zwiększenie wiedzy o kliencie i jego zamówieniach
  • Zwiększenie zamówień, dzięki zniesieniu ograniczeń lokalizacyjnych
  • Wzrost sprzedaży i oszczędność czasu pracowników

Technologia

  • Baza danych MySQL
  • System Comarch ERP XL
  • ASP.NET

Zobacz realizację na żywo

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 850 06 44
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow