Projekty realizowane ze środków UE

Czytaj więcej
Zamknij

Cukiernia Pokusa

Platforma B2C udrażniająca komunikację i poprawiająca ogólne funkcjonowanie cukierni

RealizacjaPlatforma B2C
BranżaPiekarsko-cukiernicza

Cukiernia Pokusa

Firma cukiernicza działająca na rynku od 2001, której właścicielką i założycielką jest mistrz cukiernictwa - Marta Rączka-Żurawska. Firma ciągle rozwija się i posiada już 6 swoich oddziałów, usytuowanych w dwóch lokalizacjach: w Rzeszowie oraz w Mielcu. Na przestrzeni lat, firma pozyskała wielu zadowolonych klientów, którzy ciągle współpracują z cukiernią przy różnego rodzaju eventach, zapewniając im profesjonalną obsługę.

Cel projektu

  • Usprawnienie procesu zamawiania i komunikacji online z klientami oraz własnymi punktami sprzedaży
  • Pełna wiedza na temat klienta, oraz dokładnego opisu jego zamówienia

Problemy klienta

  • Brak komunikacji pomiędzy oddziałami, a także utrudniona komunikacja pomiędzy punktami sprzedaży a biurem
  • Zamawianie produktów w formie telefonicznej z opóźnionym przekazywaniem informacji do biura
  • Brak możliwości podglądu zlecenia, czyli produktu, wyboru smaku dla tortu oraz ceny za dany produkt
  • Ciągłe odbieranie telefonów od potencjalnych klientów z pytaniami o dostępność danego produktu
  • Brak zautomatyzowanych potwierdzeń e-mailowych dla klienta o przyjęciu czy zrealizowanym zamówieniu
  • Dane klienta przechowywane w formie papierowej, bez wersji elektronicznej
  • Brak narzędzia online, dzięki któremu użytkownik będzie mógł skonfigurować zamówienie tortu i jednocześnie wybrać do niego odpowiednią dekorację lub masę z wielu przedstawionych propozycji
  • Ręczne liczenie zamówień, co jest bardzo czasochłonne i przy większej ilości zamówień może prowadzić do pomyłek
  • Brak odpowiednich statystyk, które pozwoliłyby na analizę produktów oraz ich potencjału sprzedażowego

Rozwiązanie

Analizując zgłoszone problemy i potrzeby klienta stworzono platformę B2C. Jej zadaniem jest usprawnienie procesu składania zamówień i komunikacji pomiędzy sklepami a biurem. Klient wewnętrzny (np. sprzedawca w sklepie) dokonuje zamówienia poprzez panel platform za pomocą stworzonego konfiguratora. Dzięki niemu dokonuje kompletacji zamówienia np. wybiera tort z listy, jego udekorowanie, smak masy oraz w przypadku wyboru napisu wprowadza jego treść. Dodatkowo do każdego zamówienia generuje się wiadomość e-mail (dla składającego zamówienie) z informacją potwierdzającą złożone zamówienie.

W przypadku braku jakiegoś produktu na liście zamawiający ma możliwość szybkiego przesłania zapytanie o dostępność danego produktu do biura. Dzięki informacjom zawartym na pierwszej stronie platformy administrator (np. pracownik biura) widzi na bieżąco, stan zamówień zrealizowanych oraz tych przesłanych do realizacji. Administrator jednocześnie ma możliwość definiowania nowych produktów, gdzie w łatwy sposób dodaje np. nowy rodzaj tortu, przybranie, sumak masy przypisując to do odpowiedniej kategorii. Pracownik biura (administrator) dzięki wdrożeniu platformy B2C ma pełną kontrolę nad sposobem prezentacji i modyfikacji oferty, złożonym zamówieniem, potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz procesem jego realizacji dla konkretnego klienta.

Osiągnięto

  • Do każdego zaakceptowanego zamówienia zostaje wysyłana wiadomości e-mail z informacją o potwierdzeniu zamówienia
  • Możliwość definiowania własnego produktu i przypisywania go do odpowiedniej kategorii
  • Konfigurator, dzięki któremu można budować zamówienie, a w przypadku wyboru tortu wybrać dowolną dekorację, smak oraz wielkość porcji
  • Możliwość definiowania i dodawania nowych punktów sprzedaży
  • Automatycznie generujące się statystyki do zamówionych produktów
  • Powiadomienia w panelu administracyjnym o złożeniu zamówienia, zmianie hasła, potwierdzeniu rejestracji
  • Możliwość sprawdzenia zamówień na dany dzień z uwzględnieniem różnego rodzaju statusu (złożone, zrealizowane, anulowane, odrzucone itd.)
  • Baza klientów wraz z ich danymi w jednym miejscu, bez konieczności wpisywania ich każdorazowo do zamówienia
  • Widoczne na stronie głównej administratora zamówienia z aktualną informacją o tych zrealizowanych i oczekujących,
  • Zapytanie ofertowe wysyłane prosto do biura firmy, co skraca czas odpowiedzi i poprawia komunikację na linii klient-cukiernia

Technologia

  • ASP .NET
  • MS SQL
  • .Net Core
  • JavaScript
  • Vue Js
  • Rest Web Service
  • Swagger
  • CSS

Kontakt

Mirosław Zięba

E-mail: aplikacje@zetorzeszow.pl

Telefon: +48 17 78 01 641

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 689
tel.: 17 78 01 644
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Lublin
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9A
tel.: 81 50 65 151
e-mail: lublin@zetorzeszow.pl
www: lublin.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow