Specjalista/ka ds. obsługi klienta

  • Rzeszów

ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa klienta biznesowego oraz indywidualnego na wysokim poziomie.
  • Odpowiadanie na zapytania klientów bezpośrednio, mailowo i telefonicznie.
  • Przyjmowanie płatności od klientów (obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego).
  • Informowanie klientów o ofertach i usługach (np. hostingowych, podłączania Internetu i telewizji).
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (faktury, przyjęcia serwisowe, reklamacje, zapytania) oraz dbanie o obieg dokumentów zgodny z ustalonymi zasadami.
  • Współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług, a także praca na kilku dedykowanych aplikacjach (narzędziach, portalach wewnętrznych i zewnętrznych).
  • Uzupełnianie bazy kontrahentów, monitorowanie stanów płatniczych wobec firmy oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek.

Czego od Ciebie będziemy oczekiwać:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w branżach związanych z bezpośrednią obsługą klienta B2B i B2C.
  • Dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za wykonywane zadania, dokładności oraz terminowości.
  • Pozytywnego nastawienia do obsługi klientów oraz weryfikacji realizacji usług.
  • Komunikatywności i samodzielności w działaniu (np. poszukiwanie nowych rozwiązań dla bieżących lub nowych problemów).
  • Profesjonalizmu, wysokiego poziomu kultury osobistej oraz chęci podnoszenia swoich kompetencji.
  • Umiejętności przygotowywania wymaganych zestawień i raportów lub realizacji zadań zleconych przez przełożonego.
  • Zainteresowania nowoczesnymi technologiami i ich wykorzystywania w pracy.

Co Tobie oferujemy:

  • Środowisko pracy oparte na współpracy, zaangażowaniu oraz dobrej atmosferze.
  • Możliwość dzielenia się wiedzą, doświadczeniem oraz pomysłami.
  • Rozwój osobisty oraz współpracę w oparciu o preferowaną formę umowy.
  • Dostęp do produktów i usług firmy po preferencyjnych cenach (np. Internet, telewizja, sprzęt elektroniczny).
  • Benefity, takie jak dofinansowanie karty Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Mile widziane:

  • Znajomość oprogramowania: Comarch ERP XL (moduł sprzedaż/handel, serwis), WHMCS (hosting), LMS (Internet, TV), platformy Intense (obieg wewnętrzny dokumentów).
  • Znajomość języka angielskiego.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na kariera@zetorzeszow.pl