Stworzenie systemu sprawnej obsługi klienta hurtowego integrując / wykorzystując już zastane i używane narzędzia / technologie IT
Buty Jana
To sklep internetowy zajmujący się sprzedażą obuwia sportowego znanych i renomowanych marek. W swojej ofercie posiadają buty o różnym przeznaczeniu. Sportowe do biegania, piłkarskie i do koszykówki, buty lifestyle i klasyczne buty sportowe. Ale buty to nie wszystko, bo oferta obejmuje również odzież damską, męską oraz dziecięcą. Wieloletnia obecność na rynku offline oraz online i zgromadzone doświadczenie sprawia, że klienci są zadowoleni z przeprowadzonych transakcji, a proponowane ceny są bardzo atrakcyjne. BUTYJANA.PL gwarantują najwyższą jakość towaru i szybką wysyłkę kurierską. Klient ma zawsze wybór, bo może skorzystać z oferty sklepu internatowego lub sam odwiedzić jeden z dwóch stacjonarnych sklepów zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa.
Cel projektu
Stworzenie systemu sprawnej obsługi klienta hurtowego integrując / wykorzystując już zastane i używane narzędzia / technologie IT.
Problemy klienta
- Usprawnienie i zwiększenie liczby obsługiwanych klientów hurtowych
- Zwiększenie zadowolenia z klienta hurtowego poprzez dostarczeniu mu profesjonalnego narzędzia informatycznego automatyzującego procesy zamówień i ich realizacji
- Pełna kontrola nad stanami magazynowymi i logistyk
Rozwiązanie
Znając dobrze funkcjonalność systemu, jakim dysponuje klient, czyli Comarch ERP Optima (sami go również wdrażamy) postanowiliśmy wykorzystać narzędzie, które opracowaliśmy w naszej firmie. Wielu już klientów z różnych branż korzysta z niego. System B2B opracowany przez nas to uniwersalne narzędzie do zamówień i sprzedaży mogący łączyć się z różnymi systemami ERP, jak również może pracować samodzielnie jako w pełni autonomiczny system. Dostępne w nim funkcjonalności pozwalają nam na proste i te skomplikowane wdrożenia. Opisywany projekt w naszej ocenie był średnio trudny, ale mimo to wymagał wiele pracy. Klient był wymagający i doskonale wiedział czego chce, wiec współpraca i praca nad całym projektem przebiegała sprawnie. Wymiana doświadczeń i uwag oraz merytorycznych dyskusji doprowadziła do powstania systemu zamówień hurtowych z funkcjonalnością pozwalającą szybciej i więcej obsłużyć klientów B2B przez BUTYJANA.PL.
Funkcjonalności, które zostały zastosowane w opisywanym projekcie to m.in. pełna administracja widokiem głównym, gdzie mamy podgląd na zamówienia, transakcje, faktury, ceny, waluty i inne ważne dla klienta dane związane z dokumentami zamówienia. Administracja użytkownikami oraz przypisywanymi im rolami, pełna kontrola na produktami obecnymi w systemie, dokumentami, czy statystykami. Pracownicy po stronie klienta zostali przeszkoleni z funkcji ustawień, co wpływa na dostosowywanie pewnych funkcjonalności lub ich wyłączanie (np. waluty) w trakcie pracy platformy zamówień hurtowych.
Kolejne funkcjonalności systemu B2B to Magazyny (widok wszystkich podpiętych magazynów oraz operacji na nich dokonywanych), Dostawy (wszystkie dostępne i widoczne operacje tj. wysyłka, kraj, transport, cena). Komunikacja z klientem (zarządzanie treścią, e-mailing, klient SMTP), Koszyk, Waluty, Język, konfiguracja ustawień użytkownika (login, hasło, dane osobowe, adresy dostaw). To pokrótce wymienione niektóre funkcjonalności systemu B2B przez nas opracowanego i wdrożonego.
Wykorzystane rozwiązania
- Integracja z systemem Comarch ERP Optima oraz odpowiednie zamodelowanie procesów
- Personalizacja sytemu B2B stworzonego przez ZETO-RZESZÓW wpisująca się w dokładne oczekiwania klienta