Otrzymaliśmy raport z audytu nadzoru – utrzymaliśmy certyfikat ISO
Certyfikacja Systemów Zarządzania, której zostaliśmy poddani – obecnie przeszliśmy audyt nadzoru przeprowadzony przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to klucz pozwalający na zwiększanie rentowności, wydajności i skuteczności firmy.
Potwierdza gwarancję bezpieczeństwa, ograniczenia ryzyka biznesowego i wpływa na zrównoważony rozwoju przedsiębiorstwa. Podnosi jakość oraz umożliwia podążanie za rynkiem, dzięki zapewnieniu zgodności z wymaganiami rynków docelowych.
Obecnie posiadamy
Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą PN-ISO/IEC 27001:2017-06.
Jakie z tego wynikają korzyści?
Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 to:
- usprawnienie zarządzania firmą poprzez właściwe zidentyfikowanie i opisanie procesów,
- usprawnienie komunikacji w organizacji,
- jasny podziału obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień w przedsiębiorstwie,
- zwiększenie efektywność działania organizacji,
- lepsze wykorzystanie potencjału kadry i pracowników,
- spełnienie jednego z wymagań wielu specyfikacji przetargowych,
- zwiększenie konkurencyjności organizacji na rynku krajowym
Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001 to m.in.:
- podniesienie bezpieczeństwa informacji w firmie i dobór adekwatnych zabezpieczeń
- spełnienie wymagań prawnych,
- wzrost świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa informacji,
- lepsza identyfikacja zagrożeń i szans, mająca przełożenie na zmniejszenie wpływu podatności na działalność organizacji oraz wykorzystanie potencjału
- dostosowanie do wymagań prawnych systemów informatycznych organizacji,
- stałe podnoszenie bezpieczeństwa, a przez to i jakości świadczonych usług,
- zachowanie poufności, integralności i dostępności posiadanych informacji,
- nadzór na procesami przetwarzania informacji,
- lepsze zarządzanie czynnikami ryzyka,
- zwiększenie zaufania klientów.