Otrzymaliśmy raport z audytu nadzoru – utrzymaliśmy certyfikat ISO

Certyfikacja Systemów Zarządzania, której zostaliśmy poddani – obecnie przeszliśmy audyt nadzoru przeprowadzony przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to klucz pozwalający na zwiększanie rentowności, wydajności i skuteczności firmy.

Potwierdza gwarancję bezpieczeństwa, ograniczenia ryzyka biznesowego i wpływa na zrównoważony rozwoju przedsiębiorstwa. Podnosi jakość oraz umożliwia podążanie za rynkiem, dzięki zapewnieniu zgodności z wymaganiami rynków docelowych.

Obecnie posiadamy

Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą PN-ISO/IEC 27001:2017-06.

Jakie z tego wynikają korzyści?

Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 to:

  • usprawnienie zarządzania firmą poprzez właściwe zidentyfikowanie i opisanie procesów,
  • usprawnienie komunikacji w organizacji,
  • jasny podziału obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień w przedsiębiorstwie,
  • zwiększenie efektywność działania organizacji,
  • lepsze wykorzystanie potencjału kadry i pracowników,
  • spełnienie jednego z wymagań wielu specyfikacji przetargowych,
  • zwiększenie konkurencyjności organizacji na rynku krajowym

Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001 to m.in.:

  • podniesienie bezpieczeństwa informacji w firmie i dobór adekwatnych zabezpieczeń
  • spełnienie wymagań prawnych,
  • wzrost świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa informacji,
  • lepsza identyfikacja zagrożeń  i szans, mająca przełożenie na zmniejszenie wpływu podatności na działalność organizacji oraz wykorzystanie potencjału
  • dostosowanie do wymagań prawnych systemów informatycznych organizacji,
  • stałe podnoszenie bezpieczeństwa, a przez to i jakości świadczonych usług,
  • zachowanie poufności, integralności i dostępności posiadanych informacji,
  • nadzór na procesami przetwarzania informacji,
  • lepsze zarządzanie czynnikami ryzyka,
  • zwiększenie zaufania klientów.