Projekty realizowane ze środków UE

Czytaj więcej
Zamknij

ERP Syncilo

erp-syncilo2-0-baner
Comarch ERP to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, które oferuje kompleksową obsługę różnych obszarów działalności, takich jak finanse, magazyn, sprzedaż czy obsługa klienta. W połączeniu z platformą Apilo, umożliwiającą zarządzanie sprzedażą online, integracja tych dwóch systemów staje się kluczowym czynnikiem optymalizacji i automatyzacji procesów e-Handlu.
Kontakt

Skontaktuj się z nami


tel. 502 350 146
e-mail. ecommerce@zetorzeszow.pl
lub wyślij zgłoszenie

ERP Syncilo
Opracowana integracja Comarch ERP z Apilo pozwala na synchronizację danych między tymi dwoma systemami. Wszelkie informacje o produktach, stanach magazynowych, cenach czy zamówieniach są przesyłane w czasie rzeczywistym. Eliminuje to potrzebę podwójnego wprowadzania danych i minimalizuje ryzyko błędów. Dzięki temu przedsiębiorstwo może skupić się na efektywnym zarządzaniu procesami związanymi z e-Handlem, a jednocześnie mieć pełną kontrolę nad pozostałymi procesami operacyjnymi. Integrator został opracowany zarówno dla systemu Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL.
erp-syncilo-optima
erp-syncilo-xl
Funkcjonalności:
VAT zagraniczny
NIP Zagraniczny
Export stanów magazynowych
Import zamówień do ERP
Synchronizacja stanów magazynowych
Export pdf z dokumentami sprzedaży
Export zdjęć i opisów z ERP
Export listów przewozowych z WMS
Export dokumentów sprzedaży z WMS
Mapowanie atrybutów przesyłki do WMS
Procedura VAT OSS
Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Tłumaczenie opisów na języki obce
Cennik:
Pakiet ERP Syncilo OPTIMA 12
Płatność jednorazowa ➔ Plan umowa 12-miesięczna
Licencja: 1500 zł netto
Wdrożenie: od 1000 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
Pakiet ERP Syncilo XL 12
Płatność jednorazowa ➔ Plan umowa 12-miesięczna
Licencja: 2 900 zł netto
Wdrożenie: od 2000 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
Dodatkowe moduły Pakiet ERP Syncilo Optima 12
ksiegowy-icon
Moduł Księgowy
  • Automatyczne rozliczanie płatności przelewowych
  • Automatyczne rozliczanie płatności pobraniowych
  • Korekty sprzedaży
  • Automatyczne wysyłanie PDF korekt
Licencja: 300 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
multi-icon
Moduł Multi
  • Mapowanie kilku magazynów
  • Mapowanie kilku cenników
  • Wysyłanie zamówień na konkretne magazyny
  • Tworzenie dokumentów MM w przypadku braku produktów na danym magazynie
  • Import zamówień z magazynów Fulfilmentowych tj Amazon, Allegro E-mag
  • Automatyczne wystawianie FV
  • Synchronizacja stanów magazynowych
  • Wystawianie FV z NIP-ami zagranicznymi
  • Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Licencja: 400 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
dropshipping-icon
Moduł Dropshipping
  • Kilka tokenów BL
  • Mapowanie kontrahentów
  • Mapowanie cenników
  • Wystawianie FV dla kontrahentów
Licencja: 600 zł netto za każdy dodatkowy token
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
Dodatkowe moduły Pakiet ERP Syncilo XL 12
ksiegowy-icon
Moduł Księgowy
  • Automatyczne rozliczanie płatności przelewowych
  • Automatyczne rozliczanie płatności pobraniowych
  • Korekty sprzedaży
  • Automatyczne wysyłanie PDF korekt
Licencja: 500 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
multi-icon
Moduł Multi
  • Mapowanie kilku magazynów
  • Mapowanie kilku cenników
  • Wysyłanie zamówień na konkretne magazyny
  • Tworzenie dokumentów MM w przypadku braku produktów na danym magazynie
  • Import zamówień z magazynów Fulfilmentowych tj Amazon, Allegro E-mag
  • Automatyczne wystawianie FV
  • Synchronizacja stanów magazynowych
  • Wystawianie FV z NIP-ami zagranicznymi
  • Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Licencja: 600 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
dropshipping-icon
Moduł Dropshipping
  • Kilka tokenów BL
  • Mapowanie kontrahentów
  • Mapowanie cenników
  • Wystawianie FV dla kontrahentów
Licencja: 800 zł netto za każdy dodatkowy token
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
Integracja
Do prawidłowego generowania i funkcjonowania obiegu dokumentów niezbędne jest posiadanie wolnej licencji na moduły systemu:

Comarch ERP Optima - Moduł dostępowy Kasa/Bank oraz Handel
Comarch ERP XL - Moduł dostępowy oraz Zamówienia lub Sprzedaż
W cenie zakupu integratora udzielana jest roczna gwarancja, w ramach której Klient ma prawo do pobrania wszelkich aktualizacji oraz nowych wersji ERP Syncilo.
Widok panelu użytkownika
Integrator ERP Syncilo umożliwia również automatyzację wielu zadań. Na przykład, zamówienia z różnych platform sprzedażowych, takich jak e-sklepy, Allegro, eBay czy Amazon, mogą być za pośrednictwem Apilo automatycznie importowane do Comarch ERP. Pozwala to na błyskawiczne przetwarzanie i wysyłkę towarów. Ponadto, dane dotyczące zamówień i klientów mogą być synchronizowane, umożliwiając pełen wgląd w historię zamówień, preferencje klientów i analizę sprzedaży.
Dzięki połączeniu Comarch ERP z Apilo wpływamy na efektywniejszej zarządzanie całym procesem logistyczno-magazynowym. Dokonana synchronizacja danych magazynowych między systemami umożliwia ścisłe monitorowanie stanów, zarządzanie dostępnością produktów i unikanie sytuacji, w których brakuje towaru w magazynie. System Comarch ERP może generować dokumenty magazynowe, takie jak przyjęcia lub wydania towaru, na podstawie informacji z Apilo, co przyspiesza i ułatwia procesy logistyczne.
Połączenie obu systemów (Comarch ERP z Apilo) wpływa na polepszenie płynności obsługi klienta podczas całego procesu zakupu. Dane klientów, takie jak adresy, dane kontaktowe czy preferencje, są synchronizowane między systemami, co umożliwia szybką i spersonalizowaną obsługę. Pracownicy obsługujący klientów mogą mieć dostęp do pełnej historii zamówień i komunikacji, co pozwala na bardziej efektywną komunikację i budowanie trwałych relacji z klientami.
Schemat przepływu zamówienia i jego realizacji
Zakup i kontakt
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące zakupu i wdrożenia.

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 689
tel.: 17 78 01 644
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Lublin
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9A
tel.: 81 50 65 151
e-mail: lublin@zetorzeszow.pl
www: lublin.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow