Kontakt
Skontaktuj się z nami
tel. 502 350 146
e-mail. ecommerce@zetorzeszow.pl
lub wyślij zgłoszenie
ERP SyncLinker
Opracowana integracja Comarch ERP z BaseLinker pozwala na synchronizację danych między tymi dwoma systemami. Wszelkie informacje o produktach, stanach magazynowych, cenach czy zamówieniach są przesyłane w czasie rzeczywistym. Eliminuje to potrzebę podwójnego wprowadzania danych i minimalizuje ryzyko błędów. Dzięki temu przedsiębiorstwo może skupić się na efektywnym zarządzaniu procesami związanymi z e-Handlem, a jednocześnie mieć pełną kontrolę nad pozostałymi procesami operacyjnymi. Integrator został opracowany zarówno dla systemu Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL.
Funkcjonalności:
VAT zagraniczny
NIP Zagraniczny
Export stanów magazynowych
Import zamówień do ERP
Synchronizacja stanów magazynowych
Export pdf z dokumentami sprzedaży
Export zdjęć i opisów z ERP
Export listów przewozowych z WMS
Export dokumentów sprzedaży z WMS
Mapowanie atrybutów przesyłki do WMS
Procedura VAT OSS
Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Tłumaczenie opisów na języki obce
Cennik:
Pakiet ERP SyncLinker OPTIMA 12
Płatność jednorazowa ➔ Plan umowa 12-miesięczna
Licencja: 2 900 zł netto
Wdrożenie: od 1000 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Pakiet ERP SyncLinker XL 12
Płatność jednorazowa ➔ Plan umowa 12-miesięczna
Licencja: 4 900 zł netto
Wdrożenie: od 2000 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Dodatkowe moduły Pakiet ERP SyncLinker Optima 12
Moduł Rozliczeniowy
- Automatyczne rozliczanie płatności przelewowych
- Automatyczne rozliczanie płatności pobraniowych
- Korekty sprzedaży
- Automatyczne wysyłanie PDF korekt
Licencja: 400 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Moduł Multi
- Mapowanie kilku magazynów
- Mapowanie kilku cenników
- Wysyłanie zamówień na konkretne magazyny
- Tworzenie dokumentów MM w przypadku braku produktów na danym magazynie
- Import zamówień z magazynów Fulfilmentowych tj Amazon, Allegro E-mag
- Automatyczne wystawianie FV
- Synchronizacja stanów magazynowych
- Wystawianie FV z NIP-ami zagranicznymi
- Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Licencja: 600 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Moduł Dropshipping
- Kilka tokenów BL
- Mapowanie kontrahentów
- Mapowanie cenników
- Wystawianie FV dla kontrahentów
Licencja: 800 zł netto za każdy dodatkowy token
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Dodatkowe moduły Pakiet ERP SyncLinker XL 12
Moduł Rozliczeniowy
- Automatyczne rozliczanie płatności przelewowych
- Automatyczne rozliczanie płatności pobraniowych
- Korekty sprzedaży
- Automatyczne wysyłanie PDF korekt
Licencja: 800 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Moduł Multi
- Mapowanie kilku magazynów
- Mapowanie kilku cenników
- Wysyłanie zamówień na konkretne magazyny
- Tworzenie dokumentów MM w przypadku braku produktów na danym magazynie
- Import zamówień z magazynów Fulfilmentowych tj Amazon, Allegro E-mag
- Automatyczne wystawianie FV
- Synchronizacja stanów magazynowych
- Wystawianie FV z NIP-ami zagranicznymi
- Sprawdzanie numeru NIP w VIES
Licencja: 1000 zł netto
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Moduł Dropshipping
- Kilka tokenów BL
- Mapowanie kontrahentów
- Mapowanie cenników
- Wystawianie FV dla kontrahentów
Licencja: 1200 zł netto za każdy dodatkowy token
Wdrożenie: od 200 zł netto
Upgrade roczny: 30% wartości licencji
(płatny po roku od odbioru)
(płatny po roku od odbioru)
Integracja
Do prawidłowego generowania i funkcjonowania obiegu dokumentów niezbędne jest posiadanie wolnej licencji na moduły systemu:
Comarch ERP Optima - Moduł dostępowy Kasa/Bank oraz Handel
Comarch ERP XL - Moduł dostępowy oraz Zamówienia lub Sprzedaż
Comarch ERP Optima - Moduł dostępowy Kasa/Bank oraz Handel
Comarch ERP XL - Moduł dostępowy oraz Zamówienia lub Sprzedaż
W cenie zakupu integratora udzielana jest roczna gwarancja, w ramach której Klient ma prawo do pobrania wszelkich aktualizacji oraz nowych wersji ERP SyncLinkera.
Widok panelu użytkownika
Dzięki połączeniu Comarch ERP z BaseLinker wpływamy na efektywniejszej zarządzanie całym procesem logistyczno-magazynowym. Dokonana synchronizacja danych magazynowych między systemami umożliwia ścisłe monitorowanie stanów, zarządzanie dostępnością produktów i unikanie sytuacji, w których brakuje towaru w magazynie. System Comarch ERP może generować dokumenty magazynowe, takie jak przyjęcia lub wydania towaru, na podstawie informacji z BaseLinker, co przyspiesza i ułatwia procesy logistyczne.
Integrator ERP SyncLinker umożliwia również automatyzację wielu zadań. Na przykład, zamówienia z różnych platform sprzedażowych, takich jak e-sklepy, Allegro, eBay czy Amazon, mogą być za pośrednictwem BaseLinkera automatycznie importowane do Comarch ERP. Pozwala to na błyskawiczne przetwarzanie i wysyłkę towarów. Ponadto, dane dotyczące zamówień i klientów mogą być synchronizowane, umożliwiając pełen wgląd w historię zamówień, preferencje klientów i analizę sprzedaży.
Połączenie obu systemów (Comarch ERP z BaseLinker) wpływa na polepszenie płynności obsługi klienta podczas całego procesu zakupu. Dane klientów, takie jak adresy, dane kontaktowe czy preferencje, są synchronizowane między systemami, co umożliwia szybką i spersonalizowaną obsługę. Pracownicy obsługujący klientów mogą mieć dostęp do pełnej historii zamówień i komunikacji, co pozwala na bardziej efektywną komunikację i budowanie trwałych relacji z klientami.
Schemat przepływu zamówienia i jego realizacji
Materiały instruktażowe
Zakup i kontakt
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące zakupu i wdrożenia.